Deerhunter haha

Herre jesuuuus vad jag har varit kreativ idag, eller vad säger ni om detta? ;p
Mina lektioner idag har varit:

- Spanska: Jobbade me grupparbetet om Iguazu vattenfallet (som btw är den vackraste platsen på jorden, vill dit!!!!), vi använde oss av Google translate, haha.

- Engelska (Efter två o en halv timmes hål eller nåt!): Kollade på film; Shawshank Redemption efter att halva lektionen gått åt till att få datorn att funka. Thomasgymnasiets datorer är helt fucked up.

- Kinesiska: Lärde mig det kinesiska alfabetet. Inte visste jag att bokstaven V uttalas likadant som danskans ord för väg. Besläktat? Bara i min fantasi :D

- Speech: Jag säger bara Guitar Hero champion, nice ass, Cornelia O'Brain o Jinglebell. "Lehéhé!!"

NU måste jag fixa mitt iTunesbibliotek som helt har hamnat i koma eller nåt, ibland hatar jag bara allt som börjar me ett litet i.........

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag är Cornelia O'Brain ;D;D;D;D

2009-11-28 @ 22:25:03
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0