En la medianoche, el zorro va a llegará..Tengaís cuidado!

Okej, rubriken tog jag från huvet o det är säkert jättejättefel, så ha överseende me det, ni som eventuellt kan spanska bättre än mig.. (Min lärare är självskriven, lol).

Idag har det varit en bra dag! Inte konstigt, då jag har tyska, latin, matte o spanska på onsdagar :DD. Matten börjar faktiskt gå bra för mig nu, men det kommer säkert ändå gå åt fanders på provet, kommer aldrig få självförtroende när det gäller matten alltså.. Dessutom fruktar jag inte pq-formeln längre :D

Imorn har jag förövrigt sovmorron till 9.45 för Felice sa att vi fick plugga hemma till spanskaprovet, som vanligt haha. Tänker ta sovmorronen, jag tycker jag har tillräckligt bra koll på konjuktiv nu faktiskt. O det som är så skönt är att efter presens konjuktiv är det bara imperativ konjuktiv (?) kvar sen har jag lärt mig tillräckligt mycket grammatik för att kunna snacka helt okej spanska! WOHOOOOOOOOOO

Förövrigt2 så längtar jag faktiskt till 21 november, då jag tillsammans me Teijis ska värva medlemmar till språkinriktningen! Du som går i årskurs nio o funderar på att börja samhällsvetenskapsprogrammet, kom förbi till Thomasgymnasiet då vetja!

/Ciao!

Kommentarer
Postat av: TOTO

por favor Bea, (jag vet inte varför jag skrev det, gillar bara det uttrycket,) Vet du btw, jag har tänk på att kanske lägga in det där klippet från Los Serrano på min blogg xD Asså Can..can.. can you replelpelpe plee? Huh?!? HAHAHAHAHHA XD Vi kommer äga, och bra om du också reklamerar lite ;)

2009-11-05 @ 19:38:22
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0