För en halvtimme sen var jag rasande arg o för tio minuter sen vart jag SKITGLAD :DDDD

Alltså egentligen platsar mitt budskap i rubriken ovan, så har inte så mycket mer att säga xD
Eller, jag kan väl också säga att jag o mina två brorsor förmodligen kommer att gå o se ett jävligt bra band i februari nästa år, o fasen vad king det kommer bli!! Det måste verkligen bli av, det måstemåstemåste bli av! (Btw, det är inte KISS det handlar om ;p)

Men shiiit! Spanskaprov imorn! Måste plugga, hejdåååå


Kommentarer
Postat av: Johanna

åhh shiit va kuul!:D:D:D hoppas allt går vägen för er! o prov e alltid sit... lycka till!:D

2009-11-10 @ 20:51:46
URL: http://illbeme.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha misstänkte att svart e mer din grej!;)



men det e bra, man ska läsaläsaläsa! :))



ja, läste oxo det, minst sagt förrvirrande med bandet, men vi hoppas att han stannar! skulle ju göra väääldigt många glada!:D



Nä, jag har inte sett iguazufallet men har jobbat mä det på spanskan förra året! ;) så kan väl en heel del! :D

2009-11-13 @ 15:48:01
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0