Första advent!

Hey hey, glad första advent vetja! Jag hoppas ni har haft en mysig första advent! :) Min har varit rätt så okej.. Det känns inte riktigt som att det är första advent då det inte är nån snö ute, men jag har fått lite adventskänsla nu när jag sitter o betraktar min elektriska ljusstake, älskar den haha.

Gick upp efter klockan 10 imorse, det är länge för att vara mig som brukar gå upp vid 9 på helgerna men varför klaga? Var hemma under förmiddagen o åkte sen på födelsedagsfirande, det var trevligt men hade velat stanna kvar längre....

Imorn äre skola igen, vill inte!! Jag brukar inte vara den som klagar på skolan men jag vill verkligen ha lov nu!!! Dessutom har jag svenska imorn (><) o lååångt hål då jag inte får ha gympa, datakunskap o till sist engelska. Men jag ska plugga svenska på lunchen imorn, måste göra någon nytta..

Ha en fortsatt trevlig första advent hörrenini!




Kommentarer
Postat av: Johanna

åhh låter som en mysig första advent. Känns helt sjukt att det redan är december!! lixom, hej vart tog hela hösten vägen!? :O oktober o november har ju precis börjat känns det som... jaja det e väl bara att tacka o ta emot att det snart e lov ;)

2009-12-01 @ 21:31:28
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0