Håltimme ><

Sitter i biblan o dödar tid, har hål fram till 11.55 - torsdagar är inte roliga!! Sen efter hålet har jag tre relativt långa lektioner på raken, o slutar 16.00. Som sagt, torsdagar är inte roliga, iaf inte tidsmässigt..

Hade spanska som första lektion, vi fick fördjupa oss ännu mer i konjuktivens underbara värld o vi tränade även på att skilja mellan konjuktiv o indikativ (=presens), vilket inte alls är svårt, för mig dåra! O nästa lektion ska vi skriva ett grupparbete om Argentina, jag ska skriva om ett vattenfall o två viktiga argentinska politiker, lol. Det är inget jag ser fram emot direkt, men det måste ju göras....

BTW så har hela "Steven Tyler lämnar Aerosmith" - saken blivit ännu mer förvirrande, för den 10 november stod tydligen Tyler på scen me Aerosmith - gitarristen Joe Perry o hans soloband.. Under framträdandet ska Tyler ha sagt att han inte lämnat o inte tänker lämna Aerosmith.. No more skvallerartiklar, nu väntar jag på ett officiellt uttalande från bandet themselves..

Nä, nog för denna gång, tjarå!

Kommentarer
Postat av: Eriks flickvän (aka Johanna)

AHH du menar iguazu vattenfallet som går in i brasilien typ oxo!?:D de vattenfallet e sjuukt vackert :O :D

2009-11-12 @ 19:58:56
URL: http://illbeme.blogg.se/
Postat av: Johanna

AHH du menar iguazu vattenfallet som går in i brasilien typ oxo!?:D de vattenfallet e sjuukt vackert :O :D

2009-11-12 @ 19:59:20
URL: http://illbeme.blogg.se/
Postat av: Johanna

HAHAH japp, jag hade det som namn till en kompis så råkade de stå kvar när jag kommenterade här! ;D

Håller mä dej! Han ska vinna, när han sjöng the show must go on var helt magisk!! :D



ahh najs, hälsa han att peugeot i malmö iaf e massa bra!;D

2009-11-13 @ 15:51:31
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0