[Här kommer inlägget mellan de utlovade inläggen #1 och #2]

Det andra inlägget i "utlovade inlägg" - serien kommer senare under dagen, jag har inte hunnit skriva det på grund av att jag varit upptagen me annat! De 24 berömda timmarna som bildar ett dygn känns ibland för få....

Anyway! Igår var jag o förespråkade språkinriktningen på skolan när det var öppet hus. Jag var där alla fyra timmarna, så var lite trött efteråt, men det var faktiskt rätt kul! Man kunde känna rivaliteten mellan Global(:@@@@) o språk i luften, dock gick nästan alla nior till Global då de hade sin monter mittemot våran.... Fast jag försökte ragga upp de flesta nior, vilket jag i de flesta fall lyckades med :D Sen fick jag o de andra språkarna ha på oss röda SP-tröjor, kändes lite fånigt men vafan. Är det öppet hus så äre!

JEPP, sen åkte jag hem vid klockan 14 o åkte sen ut till syrran vid klockan 17 för att fira systersonen Ludvig som fyllde tio år igår! Liksom 10 år!! Vart tar all tid vägen?.. Det var iaf väldigt trevligt, bilder kommer i ett senare inlägg.

/Bye for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0