"Havet är djupt." NÄHÄ?!

OMG jag har suttit o garvat för mig själv i säkert en timme nu, 70 procent av mina hjärnceller måste ha dött.. Shit alltså!! Jag garvade inte av nån speciell anledning, jag är nog bara riktigt, riktigt trött x')))

In case you've been wondering, så var datakunskapen roligare än vad jag trodde. Eller roligare är nog inte rätt ord, let's put it like this: Datakunskapen var inte så dödstråkig som jag trodde att den skulle vara. <- That's much better. Jag minns inte ens vad vi gjorde xD Nä, men vi skulle formatera egna mallar o sånt i Word, som vi hållt på me ända sen höststarten. Säg vilken 17-åring som inte kan använda Word?! Är så trött på skiten. Varför ingår ens Datakunskap i språkinriktningen? Det har liksom nada me språk att göra! 50 poäng bara försvinner rakt ner i underjorden på grund av denna högst ointressanta kurs!! Lägg till engelska C eller vad som helst....

Btw, "Havet är djupt" - det kan inte ha varit Einstein som sagt det..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Näpp, våra d-dagar infaller bara lite då o då;) hehe



ushhh.. såg det att han har bestämt sej för o lämna! men håller mä dej, starta en solokariär när han e 61... känns väl något.. onödigt när han kunde vatt kvar i bandet! hela bandet förstörs! o speciellt när de e sångaren som hoppar! allt förändras.. skiit! menmen du får njuta av alla gamla plattor o hoppas på att den nya sångaren blir hyfsat bra!

2009-11-09 @ 20:29:20
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0