It takes a fool to remain sane-

-and that fool is me.

Det slog mig imorse att jag lovat att skriva en massa saker i bloggen.. Jag glömde att skriva vad jag tyckte om "This is it" - filmen, så det måste jag göra. Sen har jag också lovat att lägga upp bilder på det jag köpte i Eskilstuna under lovet.. Why did I put those things off? Ehm, jag lovar faktiskt att fixa de sakerna i bloggen imorn, får då har jag A-dag vilket betyder att jag är ledig :DD Eller, jag måste skriva klart mina svenskauppgifter, men det är en annan sak..

Vad har hänt annars idag då, denna gråa o regniga tisdag? Well, jag skrev mitt första prov i matte B, som jag varit skitanervös över i säkert två veckor.. Men det gick förvånansvärt bra, jag skrev alla G uppgifter o några VG uppgifter.. Det brukar aldrig kännas som att det gått bra när jag skrivit matteprov innan, men denna gången kändes det dock så.. Jag hoppas verkligen jag får G, hoppashoppashoppas!!!

Aja, jag får väl lägga detta inlägg till updatekategorin, när jag inte bloggat på några dar..

Skriver mer imorn!
/Hasta la vista!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha matte e aldrig najs, o matteprov... men g eller vg borde du lyckas med!:D hoppas kan vi alltid göra!

2009-11-21 @ 23:18:17
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0