JagharbiljetterJagharbiljetterJagharbiljetter!!!

Rubriken sammanfattar egentligen det hela o jag är så hiiiiimla GLAAAAAD!!!!! :DDDDD
Biljettköpet gick inte helt smärtfritt till dock, det tutade upptaget i telefon hela tiden o Eventims hemsida var helt messed up, men, till slut kirrade jag tre ståplatsbiljetter till giget den 12 juni!!!! ♥♥♥♥
Jag var jätteskraj att biljetterna skulle ta slut på 20 minuter som förra året, men inte, de finns fortfarande kvar ännu, så här på sena eftermiddagen.. Men de lär ju bli slutsålda så småningom :)

Som om inte det ovanstående vore nog så kom nya numret av SRM hem idag också, så jag har en massa god läsning framför mig ikväll!

My Friday is fullfilled to the MAX!



Här har ni bildbevis om ni mot förmodan inte skulle tro mig ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

åhåhåhåhhh gud va glad jag blir!! :D vet precis hur det känns, man e skiiitanervis när man ska beställa o allt sen bara pustar man ut o e skitgla!:D

kommer bli skitkul för dej! ihhhh

2009-12-01 @ 21:34:03
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0