NI HAO!

Hallo!

Det känns som att min blogg kommit i skymundan den senaste månaden, FAN. Men det ska det bli ändring på! Ni får helt enkelt pusha mig att uppdatera! This is not a lonely man's job, not officially anyway.

Lovet är ju över men jag deppar inte ner för det! Skolan kallar ju, o det är ett heltidsjobb bara det att sköta om. Fick reda på idag när matteprovet är o dessutom att vi ska ha kinesiskaprov på torsdag! Vart är BROMSEN? Vi har liksom lärt oss triljoner tecken o kan knappt skillnaden på dem, hur ska vi kunna skriva ett prov? Måste snacka me min lärare om det.. Annars har tisdagen i skolsynpunkt varit ganska tråkig. Räknade matte o kollade film på svenskan, The Green Mile. Har sett den filmen mer än en gång, men den är fortfarande lika bra.
Ikväll ska jag förövrigt se This is it, Jacksonfilmen me mamma, hon är ett hysteriskt fan o vill se den, så jag hänkar på! Ni får höra sen vad jag tyckte om den!

Angående Eskilstuna får ni se vad jag köpte sen, o angående Sonic Boom o Anomaly så kan jag säga att de är de bästa comebackplattorna i år! Okej, KISS gjorde väl ingen comeback egentligen, trots att Sonic är deras första studioplatta på elva år!!!

Angående detta inlägg så slutar det här. Goodbye for now!



Här får ni några smakprov från skivorna! Konstigt att jag valde två Paul låtar från Sonic plattan, lol. Eller Never Enough är som man säger co-written me Tommy - onödig fakta för non KISS fans? Svar JA!

Kommentarer
Postat av: TOTO

Kinesiska provet är på torsdag och serien heter Los Serrano, men om inte ni fattar finska, ryska eller ungerska så kommer det bli problem, den finns inte med svensk eller engelsk text ;) annars får ni titta utan text :) jag slår vad om att bara Twister skulle fatta :D:D:D och feliz navidad dårå :D

2009-11-03 @ 16:59:11
URL: http://teiijak.blogg.se/
Postat av: TOTO

på fredag*

2009-11-03 @ 17:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0