Nightrain

Sedan jag skrev det tidigare inlägget har det varit GN'R för hela slanten! Eller snarare Appetite for Destruction för hela slanten! Det är verkligen ett av de bästa hårdrocksalbumen genom tiderna! Nightrain har etsat fast sig ordentligt innanför pannbenet.. Men jag klagar inte ;)

Jag har också skrivit klart fyra av de åtta kinesiska teckena som jag har i läxa.. Får så inibomben ont i nacken när jag är så koncentrerad på att skriva, men jag klagar inte..

O jag hoppas inte ni kommer klaga över bilderna som kommer här nedan. Axl, Slash o Duff kan beskådas nedan, Izzy o Steven får beskådas nån annan gång..













(Nej men vadå Gene Simmons a'la Revenge 1992 utan skägg?!..)











O jag har hämtat bilderna från Here Today... Gone To Hell! An unofficial Guns N' Roses site därav deras fula logo på bilderna.. Försök att bortse från dem..

Kommentarer
Postat av: Johanna

kenesiska verkar ändå hyfsat chill, skriv 8 tecken i läxa ;) fast ifs så ska man lära sig att skriva dom oxo...^^



och jaa, här var det bildbombning på höög nivå haha!

2009-11-08 @ 12:03:12
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0