Ordval.

Min "minst ett inlägg om dagen" strategi gick i stöpet igår. I'm sorry for that, men jag orkade verkligen inte blogga igår, för jag var trött som en gris när jag kom hem, bokstavligen. "Varför så trött?", tänker ni, jo, för jag garvade mig bokstavligen igenom hela eftermiddagen xD Jag tänker inte gå in på detaljer, men fan så roligt det var :D xD

Hittills har jag inte gjort så mycket denna molniga lördag, den största bedriften är att jag suttit framför Vetgirig i ett x antal minuter.. Men jag ska ta itu me min hemläxa i chinese, har typ åtta tecken att göra x) BTW så hade jag prov i chinese igår vilket gick jättebra faktiskt me tanke på att provet var en o en halv sida o att flera av svaren på frågorna stod i 'provet'..

Skriver mera sen, hajdoo



Bildval.

Kommentarer
Postat av: TOTO

Vi är bara föööör bäst :o Jag gjorde inte kinesiskan i helgen pga HOCKEY :DDDD

2009-11-09 @ 13:27:01
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0