Po ine i tualeta?

Vet ni vad?
När jag går ut gymnasiet kommer jag ha fördjupad kunskap i svenska (om det fortsätter som det gör nu i svenska B kommer jag lida av sömnighet resten av läsåret), riktigt bra kunskaper i engelska, medelmåttig kunskap i spanska o tyska, jag kommer kunna utväxla några enkla fraser och uttryck på kinesiska o jag kommer att totalt ha en mycket mer fördjupad kunskap om språk överhuvudtaget, då jag läst två latinkurser. Men trots allt detta är jag inte nöjd! Jag vill också lära mig teckenspråk o grekiska!
Nu tror väl ni att jag har överkonsumerat nåt magiskt piller, för hur mycket kan en människa vara intresserad av språk egentligen?!?!?! Svaret är; jävligt mycket. Jag får börja plugga på min grekiska resepärlor o se vart jag hamnar, HEHE.

När ska folk börja förstå att språk är nyckeln till alla yrken? Det är praktiskt taget en lag att kunna engelska i dagens samhälle!

Språk förlänger livet! Hahaha så jävla överambitiös jag är.


Kommentarer
Postat av: Johanna

jadu, jag förstår dej, fast jag e nt överambitiös när de gäller språk... men historia!!! :D



svar: haha åhmen tackar, diggar faktiskt oxo mitt hår, iaf när de vill som jag (A)

2009-11-05 @ 19:52:58
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0