Russian Roulette

Nu när jag varit så duktig på att blogga i helgen tänker jag fortsätta me den positiva trenden. (rim?). Så, här följer iaf ett KISS baserat inlägg. (Hur många sådana blir det i veckan måntro?)

Allra längst ner till vänster i bloggen kan ni beskåda en så kallad KISS widget, där man kan ta del av deras just nu pågående Nordamerika turné. Turnédatum, bilder o så vidare finns me i den lilla widgeten or whattahell det nu kallas. Först var jag skeptisk till att lägga in den i bloggen, men jag gör det främst för min egen skull för att hålla koll, så ja, nu är den där den är x). Jag försökte att få in den nedanför mixpoden men utrymmet var för litet så skit-sak-samma.

Nu den senaste timmen har jag kollat igenom cirka en fjärdedel av mina KISS relaterade bilder, o jag kom upp i 554 antalet bilder!!!! O då har jag tre fjärdedelar kvar att kolla igenom! Jag måste verkligen skaffa mig en extern hårddisk.. Ge mig pengar någon? :D

Aja, sen känns skönt för det enda jag har i läxa/prov nästkommande vecka är kinesiskan som jag är klar me plus spanskaprov. Sen kommer jag få latin o tyskaläxa på onsdag men det är en annan sak.

Det var allt. Tjaråååå



Äsch jag lägger in da widget här också om ni nu skulle undgå att missa den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0