Save me

Var hemma idag på grund av feber o är hemma idag också på grund av samma orsak. Jag trodde febern skulle gå ner under natten men nää då, vaknade flera gånger helt genomdränkt av svett.. Säg inte att jag fått svininfluensan, för då jävlarrr. Appropå den där influensan som alla snackar om så funderar jag faktiskt på om jag inte ska ta vaccinet ändå.. Nästan alla i min släkt har gjort det så, why not? Det lär ju skydda..

Har spenderat en timme till att skriva kinesiska tecken - motivationen finns där idag. I början var det jättekul o spännande men nu känns det inte lika kul längre.. Sen får jag damp om ett tecken inte ser exakt likadan ut som det förra.. I-landsproblem Bea ;p

Nu blire MySpace o Facebook o sen fortsätta me teckena!

Ha en fortsatt trevlig lilllördag dudes!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ajdå... hatar o vara sjuk de e så förbaskat trist!! Krya på dej massor :D



Sv: Haha, det är bra Bea, du får se till att jag kommer mä o blir barnklubbledare ;) Håller med dig, plugga kan man göra sen. Jag skulle nog aldrig orka gå ut gymnasiet o sen direkt börja plugga! Och så kommer jag nt ha någon indé om vad jag ska plugga heller! Så BV-hotell nårra säsånger blir bra! (Y)



Haha, jaa hoppa ner i mitt handbagage!! Hade vatt superkul juu! Jaa, och det är ju inte fel att träffa dom igen!:D Det e lugnt med den fronten, jag kommer fota som bara den ^^ Och sen kommer det bergis komma ut bilder på fb ;D

2009-11-25 @ 15:11:25
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0