Tolfte fucking juni!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

YEEEES!!!!

KISS kommer till Sverige den 12 juni för en spelning på Stockholms Stadion! O givetvis ska jag dit!!!! De ska spela den 13 juni i Malmö också men dit kan jag nog inte åka :/ Det får räcka me Stockholm, som kommer bli KIIIING!!!!! Biljetterna släpps den 27 november, alltså på fredag, o jag blir alltid så himla nervös inför biljettsläpp, men det gick ju bra att beställa förra gången de var här, så det borde gå bra nu me.. Om allt går enligt planerna kommer jag, mamma, pappa o brorsorna att gå tillsammans. Päronen är så himla nyfikna på scenshowen o allt så de ska nog få se på grejer ;)

Som om inte denna extremt goda nyhet vore nog har jag även tagit upp Facebook igen. Jag kände mig skyldig att återuppta "facebookandet" då syrran i princip tvingade mig, så hon fick som hon ville! Ni som läser denna bloggen har förmodligen redan addat mig, men ni som inte gjort det får gärna göra det också :)

NU ska jag lyssna sönder på Sonic Boom för hundratusende gången.

TJARÅ!!!!



See you again in June!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0