VADIHELVEEEEEEEEEEEEEETE

Sångaren Steven Tyler har lämnat Aerosmith bekräftar gitarristen Joe Perry för Las Vegas Sun.

- Steven har slutat, såvitt jag vet. Jag vet inte mer än så, jag läste hans uttalande på nätet. Jag vet inte för hur länge, om det är definitivt eller inte. Han svarar inte när jag ringer. Det är något jag har lärt mig att leva med. Jag försöker se förbi det och välja mina strider. Ärligt talat, de senaste månaderna har jag bara velat lägga locket på. Jag har inte velat att han skulle ställa in fler spelningar. Vi ville verkligen genomföra de här sista fyra. Vi vågade knappt prata med honom av rädsla för att göra honom mer förbannad, av vilken anledning som helst.

De interna stridigheterna i bandet nådde sin kulmen när Tyler trillade ned från scenen under en spelning och bröt axeln, vilket ledde till att resten av turnén fick ställas in.

- Uppenbarligen har han inte satsat helhjärtat på det här på länge. Han har planerat det här en längre tid [...] Jag bryr mig fortfarande om honom som person, eller i alla fall den personen jag kände förr. Men saker ändrar sig.

Perry tänker försöka fortsätta med bandet, med eller utan Tyler, men kan inte ge några besked än om vad som kommer att hända.

- Det handlar inte bara om att ersätta Steve, vi är fyra grabbar till som är extremt tighta ihop och det vill jag inte bara kasta bort.


Liksom Va? Ursäkta? Vad händer? HALLÅ!!!! Whatta hell is going on?!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ojoj... någon e visst besviken o upphetsad...:/ de e alltid ett skit i band när folk försvinner... de blir aldrig som innan...



sv: ajdå 10 streck på ett tecket! nejtack asså!!

o jaa om vi alla bara röstar som faaaaasiken ska vi väl kunna fixa vinsten för team ola! ;D

2009-11-08 @ 18:52:40
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0