Ett inlägg fyllt av non-bullshit

FAN vad jag ogillar att gå hemma! Idag påbörjades förhoppningsvis den sista "återhämtningsveckan" för min del. Dock känner jag att det är välbehövligt att få vara hemma en vecka o få anpassa sig till hemmiljön. Visst mår jag bra under omständigheterna, men att bara kunna gå små korta promenader a'la 20 minuter känns inte megakul. I o me det så tror jag inte att jag just nu orkar gå i skolan o förflytta mig till olika salar o så, men det ska gå nästa vecka!
Jag sysselsätter mig me att läsa, läsa läsa o plugga, plugga plugga, vilket går bra. Jag fattar till o me matten! :DD

En annan sak som jag vill delge mig av är att jag ogillar frasen "Jag orkar inte" så in i helvete faktiskt. När man varit me om en sån sak som jag varit me om så inser man hur mycket man egentligen orkar. Att jag innan operationen klagade på att jag inte orkade gå o hämta en penna en meter bort, är ren o skär bullshit. Jag kommer aldrig mer använda mig av frasen "Jag orkar inte", o det tycker jag inte ni heller ska göra.

Feta psykologi inlägget haha, men det var välbehövligt. Snart blire Färjan, är alltid tillfredsställande att betrakta dansande o karaokesjungande fyllon en måndagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0