Everything just leads me back to.. ->



Efter en lyssning av denna låt så fastnar den så långt in i din hjärna o ekar "I am I am I am I am" tusen gånger om, vrider o vänder "Destiny calling" i ditt bakhuvud tills du somnar. Nja, ungefär så blire efter en lyssning av denna låt, för den fastnar, o den fastnar rejält. Men låten är bra o det är därför jag lagt in den i detta inlägg!

Nu måste jag fixa ett tal till engelskan imorn, tror jag bestämt mig för att snacka om nedladdning. Får se hur det går.

Sunday Bloody Sunday!

Kommentarer
Postat av: TOTO

jag känner igen det där med fastnandet, Theo lyssnade på en jävla Tandborste låt och den fastnade i flera dagar :o hjälpte inte att lyssna på något annat, det var alltid tandborste låten som kom upp i hjärnan xD

2009-10-22 @ 21:45:35
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0