Goooo-od news!

Kiss: Vi kommer till Sverige nästa år | Musik | Nöjesbladet | Aftonbladet <- That's good, good news :DDDD Men det optimala enligt mig vore att de först spelade på Stadion o sen avslutade me en spelning på Ullevi. FAN VAD JAG LÄNGTARRRRRRRR!!!!

Men jag är pissförbannad på att jag inte har pengar till att köpa varken Sonic Boom eller Anomaly (Ace nya platta..) än.. Men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge heter det va? Helvetes krupp.
O just det, Ace Frehley ska spela på Debaser den 30e november o så äre 18 årsgräns!!! O jag har ingen vidare lust att åka till varken Göteborg eller Malmö för att se han.. Helvetes krupp 2!





Kommentarer
Postat av: Johanna

men joo! kom ner hit till skåneland så kan du träffa mig oxo!haha ;D

2009-10-08 @ 16:00:05
URL: http://illmebe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0