He's back, the man behind the mask

Nästa vecka äre lov, wiiiii! Men idag äre tisdag o jag är hemma för egentligen fjärde dagen i rad, men andra dagen denna veckan. Jag har tydligen fått en förkylning i ryggen, hur man nu kan få det. Jag mår helt enkelt inte bra, o jag är matt. 'Nuff om den saken. Imorn måste jag iaf gå, för har latinprov så.

För en minut sen ringde min SYV o jag vart skitskraj över att jag skulle få indraget studiebidrag eller nåt, så jag frågade om det o hon svarade att 'nä, ingen fara på taket, jag vill bara fråga dig en sak'. Lättnaden sjönk in o hon frågade mig om jag hade lust som gammal Askenelev att under två timmar på torsdagskvällen åka ut till min gamla skola o berätta för årskurs nio eleverna om hur bra Thomasgymnasiet är. Why not, tänkte jag, så på torsdag bär det av till Asken. Det var hur många som helst som hade avböjt, vilket jag kan förstå, men jag har ändå inget bättre för mig =p

'Nuff om allt, nu ska jag sova, är helt schackmatt.


Kommentarer
Postat av: TOTO

hahah, din rygg har blivit sjuk, tänk om det snorar :S eller tänk om det skulle börja hosta xDD som jag och hicka, och ALLTID på latinet :o jädrans hyperneurokosmiskadiafragmavibrationer :o



Det är ju det som jag gjorde med Åker eleverna xD HAHA, you are a star @ Asken xDD

2009-10-22 @ 21:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0