I want candy dododododo

Give me some motivation! Efter att ha spenderat två veckor på ett sjukhus o en vecka hemma ska jag nu tillbaks till skolan imorn o jag har nada motivation. Jag brukar alltid ha någon slags motivation me skolan, men nä-ädå. Det kommer väl, för fasen vad jag har grejer att ta igen! Frasen "det löser sig" känns väldigt lättande just nu.

Igår var jag iaf ner till marknaden, gick runt, träffade på bekanta som man alltid gör varje år!!, käkade på Ugglan's som jag alltid gör varje år, köpte godis som jag alltid gör varje år o köpte även ett KISS halsband som jag hittade, HEHE. Marknaden var som den alltid brukar vara, fast det kanske ni redan hajat.

NU ska jag käka upp resten av godiset o tipsa er om att gå in på KAS nya hemsida som snart är klar, layouten är såå mycket bättre!: Destroyer- Kiss Army Sweden - Kiss Army Sweden Fanzine



Varför är den osminkade perioden så inibomben underskattad?!


Kommentarer
Postat av: Johanna

mmm, de där godiset hade nt suttit fel nu duu! langa ner lite till skåne va? ;)

2009-10-12 @ 14:20:00
URL: http://illbeme.blogg.se/
Postat av: jeanette

Jättefin blogg:)

2009-10-12 @ 14:30:38
URL: http://nettyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0