I'm back home with a new posture.

Hello!

Nu är jag hemma igen, efter nio dagars sjukhusvistelse. Det är helt sjukt hur mycket miljön påverkar en. Så fort jag kom hem blev jag skithungrig. På sjukhuset förmådde jag mig nästan inte äta nånting, för sjukhusmat är så inihelvete jävla äckligt!!! Okej, jag förväntade mig inte att det skulle smaka gott, men när man får en pizza som ser ut som polarbröd me ketchup är det riktigt nära botten, eller nä, det är botten. Till o me skolmat är godare. Men nuff om maten, operationen gick iaf bra, den tog nio timmar o resultatet av den är att jag nu har 12 plattor o 24 skruvar i ryggen.. Det känns lagom trevligt. Jag har växt 2,5 cm på längden o min hållning liknar numera en modells. Me andra ord mår jag bra. Det som känns mindre bra alternativt ganska ruttet är att jag måste vara hemma en vecka innan jag kan gå till skolan igen.. Men fan heller, jag vill dit på måndag!
Jag laddar hursomhelst upp bilder på ryggen sen så får ni se hur den numera ser ut.

Annars fick jag hem mina tröjor från Shirtstore idag and I love 'em :D




Kommentarer
Postat av: Johanna

Som sagt, hälit att allt gick super! även om själva grejjen e skit... men ajja det kunde vatt värre, dock låter det som om maten inte kan varit värre!

2009-10-04 @ 20:52:33
URL: http://illmebe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0