LOOOOV!

YES! Nu äre äntligen lov! Okej, jag har vart hemma nästan hela denna veckan på grund av ni-vet-vad men lov är ändå alltid lov! Jag har inget speciellt inplanerat, ska väl mest vila o göra klart mina svenskauppgifter, har vart så himla lat me svenskan.. O sen har mamma lovat att vi ska åka o shoppa nån dag.. Så så blire!

Eftersom jag äntligen har pengar nu så beställde jag lite skivor igår, nämligen dessa:

- Keanes skiva från 2004: Hopes And Fears. Tyckte det var på tid att jag köpte nån Keane skiva, är skam att jag inte har köpt nån tidigare..

- Jag håller alltid vad jag lovar; o nu är den beställd! 2009 års mästerverk! (Eller?). Inte bara Sonic Boom ingår, utan även KISS Klassics, the classics nyinspelade me den nuvarande sättningen o en DVD me utvalda klipp från KISS spelning i Argentina i april. DVDn bryr jag mig inte så mycket om egentligen, har redan hela Argentinakonserten på DVD så ^^.

- O sist men inte minst Ace Frehleys nya platta Anomaly. Flera bekanta har sagt att Anomaly är Ace bästa platta sen hans första soloplatta från 1978, så jag blev nyfiken på den! Lite dåligt drag av Ace att släppa skivan nästan samtidigt som KISS dock, de sistnämnda får ju all uppmärksamhet..

/HÖSTLOV! :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0