Modern Day Delilah in my headphones times 40948689

Jag fick för mig att jag ville skriva ett blogginlägg men jag vet inte om jag vill det längre haha. Eller vill vill jag, o när jag nu ändå är igång så äre väl bara att fortsätta.
Jag o farsan var hemma hos brorsan ett tag o snacka om allt mellan himmel o jord, garvade ihjäl mig som vanligt. Seriöst, det finns ingen som har en roligare brorsa än jag! (Tobbe inkluderad såklart :DD). Kändes skönt att få prata ut om två speciella personer, vi har typ alla agg mot dem x) Dessutom fick jag låna en massa skivor som vanligt, jag säger bara metalmetalmetal!!!

Jag börjar också känna mig social igen eftersom jag åkte buss idag. (lol). Idag var seriöst första gången på flera månader som jag åkte buss.. Nu är man ingen eremit som spenderar majoriteten av dygnet i en sjukhussäng längre inte. O skööönt är det!

Nu har jag också lyssnat på hela Sonic Boom, en gång. Det är alltid helhetsintycket som avgör om jag gillar en platta eller inte, o jag kan säga att Sonic Boom ligger jävligt bra till hos mig, good job P, G, E & T säger jag. Nu förstår jag varför de tjötat om att denna omtalade o efterlängtade platta varit så rolig att spela in. It's going to the books!

Imorn kommer bror Tobbe hit o ska sova över, är alltid kul när han kommer o hälsar på :DD

I still remember when I saw your face across the room
Told me to take you but the price of love would seal my doom

I know the way you made the others break
But loving me would be your first mistake

Same old way, same old ways
Modern Day Delilah
Each time you learn to give
Queen to slave
Modern Day Delilah

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som en hälig dag!:)

2009-10-09 @ 21:42:53
URL: http://illmebe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0