Uppdatering

Jikes, jag är verkligen sämst på att blogga när jag är ledig.. But whatta hell, no excuse needed I guess.

Jag fick iaf två av mina beställda skivor från Ginza idag, Hopes And Fears o Anomaly. Har lyssnat igenom båda lite snabbt o jag har inget att klaga på! Jag diggar speciellt Ace tolkning av Sweets "Fox On The Run" - mycket bättre än orginalet enligt mitt tycke!
Sonic Boom kommer jag få om nåra dar, den var för tillfället slutsåld but I'll get it aventually. Det var ju Sonic man längtade efter mest, så lite sur blev man ju, men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge!

Imorn bär det av till stan, ska till Vero Moda o kolla in en grej jag suktat efter rätt länge o på fredag bär det av till Eskilstuna för lite shopping.. Sounds like fun!

Det var uppdateringen det.



The man's back in business!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0