Utlovade bilder & video

Yep, jag lovade bilder från Akademiska o här kommer de några få..



Kvällen innan operationen, nyduschad o nerdrogad, haha. Det märks inte, men faen vad nervös jag var..



TVn, det enda tidsfördrivet jag hade när jag inte fick koppla in datorn..



Min käraste kompis; sängen. Jag hatade o hatar fortfarande den där saken.



Min nuvarande rygg. Förbandet ska sitta kvar i två veckor, för då har stygnen förhoppningsvis försvunnit, de ska försvinna av sig själva. Jag vill inte ens veta hur det ser ut där under.. But time will show.




Här kommer videon också. Vi spelade kort hela tiden, haha. Fast det här är från dagen vi åkte hem, såhär pigg var jag inte jämt =p

Kommentarer
Postat av: Johanna

hmpf...ser o låter sådär lagom najs... o joo, du såg lite halft borta på den översta bilden ;)

2009-10-04 @ 20:55:05
URL: http://illmebe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0