We're talking hoops you got me jumpin' through

Wow vilken morgon. Jag vaknade sju, somnade om, vaknade kvart över sju, somnade om, vaknade halv åtta, gick upp. Käka frukost, störde mig över en viss GLAD pappa såinihelvetans, slog på datorn, o har suttit här sen dess. Var tvungen att uppdatera mig på MySpace, är så kass på att vara inne där. Men nu måste jag dra mig tillbaks, mamma slutar tidigt o vi ska iväg o handla på Willys, sen hem, städa rummet, kolla att allt är klart inför skolan på måndag o fixa musik o sånadäragrejerva. Sen imorn äre marknad.. Oavsett vart på åldersskalan man befinner sig växer man aldrig ifrån det där me att tycka marknaden är en rolig o trevlig tradition. Det som alltid inköps varje år o som skall köpas i år också är sura jordgubbsremmar, *muuums*.

Som sagt, måste dra mig tillbaka nu, see yah later dudes!!



Tänk att karln ramlade ner från scenen under "Love in an Elevator" numret under konserten i Sturgis, South Dakota. Han bröt flera revben o fick sys både i ryggen o ansiktet. Snacka om Trip Hoppin', bokstavligen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Pappor har nånting som man bara stör sig ihjääl på ibland(ofta!!) fattar nt vad det är, men nånting är det!



marknad e sjukt mysit tradition! körsbär och remmar e ju ett MÅSTE! mmmmm

2009-10-09 @ 21:41:45
URL: http://illmebe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0