Wie geht's? ha.ha.ha

Så var måndagen nästan till ända. Dagen har varit fullspäckad me diverse händelser. Först skolan, har snackat me berörda lärare om att jag är back on track me skolan, o förvånansvärt nog har jag inte missat så mycket, så det är skönt att veta! Sen åkte jag skoltaxi för första gången idag också, är skönt men tråkigt, cyklar hellre fan!
Sen var jag nere till Vårdcentralen också o fick plåstret på ryggen borttaget, så nu sitter ingenting på ryggen o spänner längre, jäävligt skönt. Förut var jag så spänd hela tiden, speciellt i nacken, men nada más. Visst, ärret är svullet o ser skräckinjagande ut, but it's all improving =D

Nä, nu blire deutsch för hela slanten!

Bye bye birdie.



Four legends. Men kolla mannen längst bort till höger -> Jimmy Page is ooooooold O__O



Kommentarer
Postat av: Johanna

ehhh, din rygg ser skräckinjagande ut :S hjääääälp!



haha japp, d-dag e till för att man ska plugga sen gör nt alla det x) jag brukar göra det om jag måste haha



jamen greate!! då får vi nog snabba oss på o spela upp den innan allt ditt godis tagit slut hehe ;D

2009-10-12 @ 17:19:25
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0