101208

Ja, här sitter man då igen o febern har ännu inte försvunnit. Jag hade nästan 1,5 grader igår o idag är det 1. Iofs gör det väl inte såå mycket att jag inte går på min enda lektion idag som är filosofi, men men. Det är ju sagt att man inte ska anstränga sig något märkbart om man har feber, jag låg ju halvdöd i sängen mestadels av dagen igår så, det kanske stämmer :) Dock måste jag till skolan vid två i eftermiddag, för ska skriva matte prov då, o prov missar jag helst inte. Så förhoppningsvis hinner jag friskna till ännu lite innan dess, o imorn ska jag bara till skolan!

haha, feberbloggen.org eller vad säger ni? x)

Innan jag säger hej för nu så kollade jag min mail nyss o läste då bland annat att The Ark släpper ett Greatest Hits album o åker ut på en avskedsturné i mars. Jag kan inte direkt säga att jag är förvånad, för det senaste albumet var för experimentellt o lät inte som Ark ska låta, plus att alla i bandet har sina familjer o de tog ett års paus efter deras medverkan i Melodifestivalen. Så jag tycker, faktiskt, att det är rätt av dem att snart lägga ner. Jag har ju faktiskt aldrig sett dem live (konstigt nog!), men hade tänkt att försöka se dem den 15:e mars på Cirkus i Stockholm. Nån som vill följa med?? :DDD Att se dem en gång innan de lägger ner efter att ha varit ett fan i tio år? Nja, det sitter på sin plats tycker jag. O senast som igår så deklarerade SRF att Judas Priest också åker ut på en avskedsturné nästa år, o att Sweden Rock Festival blir den sista Sverigespelningen nånsin för bandet. Blir 2011 avskedsturnéernas år må tro?

NU blire frukost o sen lite plugg inför provet.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: TOTO

Hoppas det gick bra ;)

2010-12-08 @ 14:37:00
URL: http://thegirlintheworld.bloggplatsen.se
Postat av: Tesso

JAG ÄR PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

både på sweden rock och ark :DDDDDDDDD

2010-12-08 @ 18:10:58
URL: http://rockismyreligion.blogg.se/
Postat av: Tobias Nietula

Ja, det blir nog avskedturnérns år, för Scorpions lägger av då också tydligen x) Men du får dra iväg på The Ark så du hinner se dom också! :D

2010-12-08 @ 18:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0