101209

Sicken produktiv skoldag jag haft! :D ..or not. haha, nästan sorgligt att jag ens cyklade iväg imorse.. På latinet fick vi titta på en film som handlar om Romarriket o dess imperium, inte så vidare intressant men det funkade. Sen lunch, fick vidrigaste pannkakorna nånsin, eller ska jag säga pannkaksdeg? x) Sen steg ett spanska som jag inte behöver gå på men gör det iaf för det är så kul att äga alla ;D haha, nä men det var rätt kul faktiskt! Sen var det meningen att jag skulle haft psykologi o svenska också men eftersom alla UF:are på skolan ska ha sin UF julmarknad så var de lektionerna inställda. Så jag kom hem halv tre nån gång, skönt det iofs. Har inte gjort så mycket sen dess, mest chillat o ätit en grymt god vardagsmiddag bestående av pappas bedårande spagetti o köttfärssås, mums mums! Har inte tänkt göra så mycket resten av kvällen faktiskt, ännu mer chillande antar jag!

Btw så känns det som att jag skrivit lika många blogginlägg den här veckan som jag brukar göra på en månad, går framåt haha!

O så äre bara 15 dagar kvar till jul! :*



Just a cosy xmas pic for y'all :)

Kommentarer
Postat av: TOTO

Haah, skolan sög -.-

2010-12-09 @ 22:46:26
URL: http://thegirlintheworld.bloggplatsen.se
Postat av: TOTO

När jag kom hem, så hade skiten skitit sig, så nu sitter man och tar varenda för sig själv :( Det tar tiiiiid :((

2010-12-10 @ 15:24:50
URL: http://thegirlintheworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0