101216

Hallojsan! :D

Ett inlägg kommer här, woho! Ibland kommer det många inlägg, ibland inte. But you know the drill, så tänker inte gå in mer på det!
Nu är det iaf snart lov, o ni anar inte hur efterlängtat det är!! På måndag skall två prov skrivas, sen bär det av till domkyrkan i ett mysigt fackeltåg, o i kyrkan ska jag sen läsa en bit av julevangeliet på spanska. Skall bli kul! :) O efter måndagen är det bara nåra dagar kvar till jul o sen blire julfirande o allmänt mys. Sen fortsätter myset när jag åker till Degerfors den 27:e :) Blir kvar där nåra dagar o sen åker jag hem med pulvret mitt till mig o firar nyår o sen blir han kvar här nån vecka till :DDD Så lovet kommer bli urbra, ett av de bästa på länge!

O imorn tänkte jag faktiskt ta lite kort på allt julpyssel som jag åstadkommit i mitt rum! Vart lite mer i år faktiskt, but I don't mind, tycker det är så mysigt så :DDD

haha, mobbat o tråkigt inlägg men det får bli nåra såna ibland!

I'll write more tomorrow!

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Weei!! :DDD Skulle vara kul att få se dig prata i kyrkan, verkligen.. :/ O du ska hit också, yeeeeey!!! :))))))) <3<3

2010-12-16 @ 22:07:19
Postat av: Teija

kyrkan is the shit! rektorn kom btw fram till mig och ba: "tack! :D" jag typ: "aa, tack själv :)" Han ba: "du var jätteduktig" jag: "tack så mycket" xD

2010-12-20 @ 20:08:27
URL: http://thegirlintheworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0