Friday!

Hello!

Mamma o pappa har köpt en ny digitalkamera, en Lumix o ja, jag erkänner att jag faktiskt är avundsjuk på dem, för jag vill också ha en sån! x/ Även om min Olympus är bra, men har inga batterier till den för tillfället, så har lånat (utan att fråga :]) Lumix kameran. Den är riktigt bra, ställer in olika lägen automatiskt beroende på vilka objekt man riktar fokuset mot. Har iaf fotat runt lite i huset för att testa den o bland annat en hel del julpynt! Efter en tids julpysslande i mitt rum ska ni härmed få se resultatet:




Min alldeles egna julgran med tillhörande klappar, som jag gillar allra mest mihihi!




Ni kanske hajar att jag älskar julen o dessutom är rätt pysslig av mig!? :D Wihihi!

Resten av fredagen blir till att sitta i fåtöljen o äta ett x antal pepparkakor o dricka ett x antal glas med julmust :]

Ha en fortsatt underbar fredag!

Kommentarer
Postat av: Teija

nice pics :)

jag haaaar internet :]

2010-12-20 @ 20:06:34
URL: http://thegirlintheworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0