Frustration!

Usch säger jag bara!

Idag är den andra tisdagen i rad jag är sjuk o hemma från skolan.. Förra tisdagen hade jag feber o idag är inget undantag! Ni vet det jag skrev igår? Att jag kände av influensasymptom? Det har inte blivit bättre direkt. Jag somnade tidigt igår för att försöka tillfriskna till under natten men det blev tydligen bara värre. Är riktigt trött på det här att vara lite småsjuk hela tiden, varför kan jag inte bara få vara riktigt risig en två dagar o sen är det över sen!?? Visserligen är det många fler än mig som går runt o är småsjuka vid den här tiden på året but still! Pappa väckte mig halv sju imorse för att se om jag kunde gå men jag hade alldeles för hög feber.. Sov sen non-stop till halv tolv, så jag känner mig iaf något utsövd. Är så tråkigt att missa tisdagarna för det är bara roliga lektioner då!! Aja, finns inte så mycket man kan göra, är bara att försöka friskna till o göra lite skolarbeten, de man har tillgång till hemma.

Nu ropar pappa att det är fika, det piggar förhoppningsvis upp mig lite mer! :D

Kommer fler sjuklingsinlägg senare under dagen kan jag tänka mig haha.. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0