Here I go again:

Får påtryckningar om att jag ska blogga o jag gör det så ofta jag kan o vill, har ett liv utanför bloggen också vetni! :D

Göteborg var iaf jättetrevligt! Fick en riktigt bra vibb av Götet, innan föreställningen på kvällen så var jag, mor o far in till Avenyn o Nordstan o kollade runt i lite affärer :D Riktigt kul! Vi bodde på Lisebergshotellet Heden, superfint hotell! O Robert Gustavsson var bara så kul som det kunde bli, har fått ett x antal nya magrutor nu av alla skratt tror jag haha! Så alltihop vart väldigt lyckat! Sen vart jag grymt taggad när jag åkte förbi Ullevi med bussen, ska ju dit i juli o se Iron Maiden! :DDDDDDDD Kommer bli riktigt mäktigt det! Är inte sista gången jag var i Göteborg, om allt går som jag o mitt pulver vill så ska jag dit tre gånger till under 2011 :DDDD Det lilla mindre roliga var bussresorna, sex timmar till Göteborg o sju timmar hem. Men det gick det med, o jag åkte bland annat igenom ställen som så fina namn hade: Ödeshög o Köttkulla xD Men ska det vara fina namn så ska det ;D

O skoldagen idag var helt okej också. Spanskan var riktigt lyckad, all grammatik sitter riktigt bra nu o jag verkar ha lärt mig all den grammatik jag behöver nu, efter sju års spanska studier. Så provet som skall skrivas nästa tisdag lär gå bra! :) Var dock tvungen att ställa in idrotten för började känna mig sjuk efter lunch.. Typ influensaliknande symptom.. Men mamma ligger ju hemma sjuk i influensa så kommer kanske därifrån.

Imorn är en annan dag som det så fint heter! Ha det fint! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0