I'm off --->

Yes, då har jag hunnit med detta sen jag skrev sist:

- Dammat av mitt rum
- Kollat igenom samtliga av mina smycken (var en del.. :D)
- Ätit übergod hämtmat
- Packat klart inför Göteborg imorn!

.. För yes! Ska som sagt till Göteborg imorn, bussen går klockan 06.00 från station o är framme i Göteborg 14.00 tror jag det var, så åtta timmars bussresa har jag framför mig.. Men jag har ju åkt buss till Skåne förut så det borde nog bli en baggis! :D Har ju med mig iPod o lite läxor man kan göra så jag ska nog hinna fördriva tiden! :D Blir kvar i Götet i 1 ½ dag kan man säga, för ska gå på Robert Gustavssons krogshow på kvällen, är därför jag, mor o far åker dit. Skall bli überkul, lär bli en hel del skratt om jag känner mig o mina föräldrar rätt! :DDD Åker hem på förmiddagen dagen efter så blir ju en blixtvisit men ska till Göteborg fler gånger så det blir ett fint första besök iaf!

Skall fota lite o ha det underbart skönt en Strängnäsfri helg, jippi!

I'll write again on Monday, ha det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0