It's out with the old and in with the new!

haha, jag hoppas att ni som läst det föregående inlägget förstod ironin.. För det var verkligen ingen "yeey"-dag igår. Allt negativt som hänt mig de senaste två åren bara slog ner mig igår, en total knockout. Jag är känd för att ha ett starkt psyke men igår orkade jag helt enkelt inte stå emot längre. Jag har också alltid varit känd för att ha varit den som alla går till när de har problem, men det måste bli ändring på nu, för jag knäcker mig själv om jag fortsätter vara "för snäll". Jag ska inte bli nån svinig bitch, det förstår ni, men jag måste välja bättre.. De senaste tre veckorna har mitt humör varit som en galen berg-o-dalbana, ena stunden var jag som vanligt, på bra humör o sprallig o sen kunde jag helt plötsligt bli jättearg o ledsen över diverse negativa upplevelser.. Jag tänker inte ta upp dem, för det är slut med all negativitet nu, iaf av den allvarligare sorten. Jag har varit rädd de här senaste veckorna, då jag inte känt igen mig själv när jag varit på det humöret jag inte velat, så nu är det back to basics som gäller!

Så. Nu har jag skrivit av mig, pratat med de jag behövt prata med så, my work is done! :D True happyface! :DDDD

Däremot fick jag ett halvt raseriutbrott imorse då jag insåg att jag inte kunde ta mig till skolan för all snö som låg, o fortfarande ligger kvar utanför fönstret! Gaaaahhhh, sjuukt irriterande! Nu är det bara att hoppas på att man kommer iväg med bussen till Göteborg imorn, för jag, mor o far ska dit för att se Robert Gustavsson :D Det skall bli kuul!

Men, jag får se till att göra nåt av den här dagen med, typ städa, göra klart eventuella läxor o lite sånt.

haha, långt o skiftande inlägg men så fick det bli! :D Skriver mer sen!

Tack för att ni orkar läsa.

Kommentarer
Postat av: TOTO

Hahah, jaså, haha, snö förstör allt ibland, and that sucks :O men man måste ju älska snö ändå :)))

2010-12-03 @ 11:35:46
URL: http://thegirlintheworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0