Up and down..

It's just that time of the month.. and something else. Har varit väldigt lättretlig o irriterad de två senaste veckorna.. Är nog en kombination av det som alltid kommer varje månad o sen vissa människor som inte tänker på att de är störande. Är ingen i min närhet men när det är random personer som skriver nåt som de inte menar på ett visst sätt men som jag tar på ett mer negativt sätt kan jag vara riktigt förbannad i nån halvtimme, men sen går det över. Riktigt skumt o jobbigt, o jag brukar inte direkt vara sån. Men så är det! Försöker bortse från det..

haha, var riktigt trött förut så gick in på YouTube o sökte på Melodic Death Metal. Det här vart resultatet:



Kan väl inte direkt påstå att det är det vackraste jag hört men men x) Skulle inte kalla det melodisk dödsmetall heller, är mer melodisk folk metal, som inte direkt är bättre men ändå haha! Syntarna stör nåt fruktansvärt btw! :DDDD

haha, ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0