101223!

23 december o förväntningarna inför morgondagen blir högre o högre för var minut som går! :D Allt julpynt o julbak är nu klart, ska bara dammsuga o finputsa lite i mitt rum, sen är allt klart inför den härliga julhelgen! Mamma o pappa är på stan o köper de sista julklapparna, bland annat till mig, så jag är ensam hemma o spelar KISS på allra högsta volym så städningen skall nog gå smärtfri :DDDDD



Här har ni den professionellt tagna bilden som mamma tog när jag läste i kyrkan på julavslutningen haha. Så nu har ni bildbevis på det! :) O lite kul att jag läst på alla tre julavslutningarna!



Swedish ginger snaps made by me! :D Det vart faktiskt en 90 stycken så de ska nog räcka ett tag haha! O goda vart de också! :D



O när jag hämtade posten i förmiddags hade jag fått en julklapp av min fina vän o BV-polare Johanna! :DDDDD Är nog inte andra förutom jag o Johanna (o eventuella andra galna BV-tokar) som förstår budskapet med klappen men det gör jag o det räcker gott o väl för mig! :D Tack till Johanna! ♥

Det var det, nu över till städningen, ha en fin dageninnandopparedagen sålänge! :D

Kommentarer
Postat av: Teija

HAHAHAHAHAHAHAH! Titta på Heavy Breather på bilden!! :o xD

2010-12-23 @ 16:13:49
URL: http://thegirlintheworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0