30 januari 2010

Tjoho my fellow blogreaders! Idag har varit en bra dag. Pappa väckte mig vid 9 för då hade Tobbe precis kommit hem till oss för han skulle som bekant skjutsa ner mamma o pappa till stan för att de skulle klippa sig. Jag hänkade på o jag o Tobbe satt o väntade på pappa när han klippte sig vilket tog typ fem minuter haha :) Sen gick vi för att när mamma klipper (o färgar) sig tar det typ minst två timmar o orka vänta på henne liksom.. Därför hoppade vi in i bilen för en sightseeing av Strängnäs.. EHM, kanske låter något ceep att jag, pappa o brorsan åker på en sightseeing i Strängnäs när vi alla bott här större delen av våra liv hittills men eftersom Tobbe bor i Västerås (..) o vi var tvungna att fördriva tiden me nånting så gjorde vi det. Var ganska kul faktiskt, även om vi mest snackade en massa strunt x) Aja, efter ett tag var mamma klar me klippning + färgningen så då gick vi till Prinsen o käkade nachotallrik MUMS! Klockan 16 var vi hemma igen o sen dess har jag fördrivit tiden me SRM, dator o godis. Resten av kvällen blir Robinson o musik. Imorn blire lite plugg, ännu mera dator, SRM o godis skulle jag tro.

Goodnight my fellow blogreaders!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0