Hey baberiba!

Ja, jag vet att jag inte bloggat på nåra dar nu men jag har helt enkelt inte haft lust. Vad är meningen me att blogga om man inte har nåt vettigt att skriva om?

De senaste dagarna har jag inte gjort så mycket - chillat så mycket som möjligt nu innan skolan börjar igen på måndag för jag har en känsla av att jag kommer ha mycket att göra nu på vårterminen.. Jag sticker dock inte under stolen me att jag redan längtar till sommarlovet haha (Mycket på grund av KISS konserten).

Imorn borde jag verkligen dammsuga mitt rum, har ignorerat alla dammråttor liiite för länge nu.. Blä. AJA nu ska jag fortsätta titta på Let's Dance som verkligen har sämsta startfältet ever i år. Enda anledningen till att jag tittar på det är David Hellenius - kingen själv :D

Hey baberiba dudes!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ush o fy på dig fuskis ;) jag började i torsdags haha!



o lets dance... jaa matte e mä i emd, så man får väl hejja lite på han, men rabih trodde jag inte skulle kunna ta ett enda danssteg haha :p

2010-01-08 @ 23:52:26
URL: http://illbeme.blogg.se/
Postat av: TOTO

jag håller med dig, tyvärr så glömmer jag läsa andras bloggar om jag inte själv bloggar, fråga inte vrf :o jag har skit bra minne, jag lovar (Y)

2010-01-20 @ 19:33:54
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0