How does it feel to make me fall apart? Could this be love or just a broken heart?

Fredagskvällen vart lyckad. Kollade på Let's Dance me mamma o pappa, käkade en massa onyttigheter som utlovat o garvade massor. Alltså jag förstår mig inte på ungdomar yngre o i samma ålder som mig som ogillar att umgås me sina föräldrar? Eller är det jag som är onormal?
Appropå Let's Dance så är jag så jävla trött på den där Rabih-fjollan som tror att han är nåt när han kommer in me sin biffiga fotbollskropp o Michael Jackson moves. Ärligt talat, kunde de inte hittat en bättre ersättare?! Det här kanske klassas som påhopp men det skiter jag i för jag orkar verkligen inte me människan! Willy från Bygglov är lätt skönast ^^.

I eftermiddag kommer Tobbe, Emy o Alma o hälsar på, alltid lika roligt. De ska sova över också mihihi! :***

NU ska jag försöka hitta lite nya KISS relaterade nyheter o sen hoppa in i duschen.

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ehh, jag har 250 poäng, o 100 måste vara ett språkval, så jag tänkte köra spanska 4 (100p), danska 1 (100p) och skånes historia (50p) sen vill jag få in krigets historia på 50p men de får inte plats! ihh panik haha

2010-01-23 @ 14:44:04
URL: http://illbeme.blogg.se/
Postat av: Johanna

du är iaf INTE onormal! För isf e jag minst lika onormal haha palla springa runt på stan mitt i natten o vara störtfull o sen inte minnas ett skit dagen efter?!

HAHA Rabih VAR jäkligt charmig när han var mä i idol, men tror alla hans fans har fått honom att flyga upp på små rosa moln ;) OHJA, Willy e så skön han! "ÅHH en 2:a!!!" xD underbart

2010-01-24 @ 13:59:39
URL: http://illbeme.blogg.se/
Postat av: Sinless Venom

ja du, sinless venom är inget annat än ett komplett anagram av mitt riktiga namn så du kan kalla mig Emil bara.



Engelsk kultur, hmm, vad läser du för linje på gymnasiet? Själv läste jag handel & administration på grund av ren skoltrötthet, men tröttheten försvann sen och nu har jag magisterexamen i materialteknik och jobbar inom forskning och utveckling, livet tar sina vändningar.



Du är grym på att hitta snygga bilder förresten, kul att se många av tex pålle, axl och tyler!



It was a KISSin weekend for sure!

2010-01-24 @ 17:36:47
URL: http://sinless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0