IMORNIMORGONIMORNIMORGON

VARFÖR ÄR JAG SÅ TRÖTT HELA TIDEN? JAG ORKAR INTE. Seriöst, skulle kunna skriva hela det här inlägget me CAPS LOCK. Jag är skittrött på mornarna vilket jag aldrig brukar vara för egentligen är jag rätt morgonpigg, sen är jag småseg i skolan o skittrött när jag kommer hem. Jag har ingen aning vad detta kan bero på men jag tror att jag skulle vara mindre trött om det blev varmare väder o ljusare ute! Det är rätt intressant hur vädret kan påverka en.. Snälla bli vår nån gång!!!

För att spinna vidare på tröttheten jag känner höll jag på att somna mig igenom matten i eftermiddags vilket jag absolut inte borde göra för jag behöver räkna så mycket matte som det går men ja.. Har sån lust att vara hemma imorn men jag vill inte svika mina klasskompisar då vi har spanskaredovisning imorn (För jag är kingen på spanska av dem så :)))) sen ska kinesiskan in imorn o jag vill helst inte missa några fler kinesiskalektioner om jag inte behöver! Sen äre engelsk kultur o engelska B imorn också så därför har jag rätt många anledningar att gå till plugget imorn iaf. JAG PALLRAR VÄL MIG IVÄG DIT IMORN ÄNDÅ DÅ.

Det känns som att detta inlägget har en ganska så negativ vibb vilket var lite my point men vafan :)

Nu blire Robinson o sen ska jag sovaaaaa. ZzZzZz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0