jippijippirajraj

Sitter i biblan o dödar tid tills min skjuts kommer då vi fick sluta tidigare på naturkunskapen (:O).. Känns inte alls som att jag gjort nåt vettigt i skolväg idag, på matten räknade jag visserligen o gjorde en bra överenskommelse me Majonen, på svenskan gick vår lärare igenom varje elevs omdömen i vår klass så vi som inte snackade me henne skulle läsa isländsk saga, men eftersom jag läst den förut lekte jag hänga gubbe me Teija o Daniel istället, det var mycket roligare :D Öh, får snacka me min svensklärare imorn om hur jag ligger till :) SEEEN hade vi språkare låååång hååååltimme tills naturkunskapen började som vi var "försenade" till. Seriöst, vi kom typ tre minuter försent enligt skolans klockor o vi fick tio minuters frånvaro? Skit på dig Bingo! :O Aja, jag satt o ritade istället för att titta på filmen om universums födelse, skittråkigt ><

OJ vad positiv jag låter alltså, jippie! När jag kommer hem ska jag chilla, kanske räkna lite mer matte o göra svenskaläxa. Livet leker!

PS. Ni kan förvänta er nyhets & gratulationsbombning imorn för allas vår Paul Stanley firar 58 år imorn :D DS.

Kommentarer
Postat av: TOTO

BINGO är SCHEISSE MIERDA POLLA DICK HELVETES VITUN SAAKELIN PERSE :o Men norske eger! :D Hehe, och Daniel är elak :o

2010-01-20 @ 19:44:07
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0