Liar liar pants on fire.

Jag är mätt o trött. Fick fiskbullar till middag, mums! Var evigheter sen jag åt det.. Har halvhjärtat gjort svenska läxan o kollat igenom matten en gång till, plus att jag gjort några kinesiska tecken.. Nu får det vara nog.

Resten av kvällen blire TV. Vem vet mest klockan 19 o handboll klockan 20 me pappa :)

Btw, om jag inte blir erbjuden en högre tjänst inom Fritidsresor efter min (förhoppningsvis) framtida reseledarkarriär tänker jag söka in till några av Uppsala universitets språkutbildningar. Det finns hur många som helst av dem! Språkvetarprogrammet o översättarprogrammet tilltalar mig starkt. Tänk er att jobba som översättare? Status säger jag :D

/Hejdå!/Goodbye!/Adíos!/Tschüss!/Záijián!/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0