London i maj!!

haha, alltså jag brukar aldrig logga in på datorn på mornarna innan jag drar till skolan men idag tänkte jag göra det eftersom jag skulle skrivit ett blogginlägg igår kväll men det blev inte av på grund av en massa konvos på Facebook.. xD O för en stund sen när jag startade datorn o internet blev det Facebook i en tio minuter iaf *nörd*. Man blir väldigt beroende av FB alltså!

ANYWAY nu läggs all fokus o energi på detta inlägg. Igår skulle ju två nior från min gamla skola gå me mig hela dagen på diverse lektioner, o de gick på min spanskalektion men sen satt det ju en VISS globalare precis framför mig o kastade dynga på språk o rapade ur sig en massa fina superlativ om global. Så resultatet av det vart ju att de två språkintresserade gick me global resten av dagen.. I HOPE YOU ENJOYED IT. Men på engelskan fick jag min revansch då en annan Askenelev som var intresserad av ekonomi gick me mig, Teija o Daniel på engelskalektionen. Det var liiite kul faktiskt :)
För att återgå till rubriken ovan så ska jag åka till London i maj me min engelsk kultur klass, ska bli superkul! Igår hade vi vår första lektion o vår lärare gick igenom hur mycket allt skulle kosta, o det är inte alls såå dyrt faktiskt. Visserligen är vi 'bara' borta fyra dagar, but that's better than nothing!

Jao, det var typ det jag skulle skriva. Jag säger som Bollnäs-Martin: "Ha det king denna kingfredag!"

Kommentarer
Postat av: Sinless Venom

Hej!

Såg nu på KAS forum att du hade länkat till denna blogg. Först nu insåg jag att jag diskuterat KISS med någon som är 10 år yngre än mig själv, skönt att tillväxten är tryggad för musiken.



Snygg blogg, bra videos snygga bilder!



mvh

Sinless

2010-01-22 @ 08:27:32
URL: http://Http://sinless.blogg.se
Postat av: Sinless Venom

tycker dina kommentarer om KISS är mycket vettiga också, och även annat du kommenterar =)

Kommer att titta in här då och då, alltid kul att läsa en annans tankar som har i principip samma musiksmak som en själv.



Skall hålla mig till Bea i fortsättningen, precis som i matlagningen med andra ord.



Ha det så kul i London förresten.



Rock on!

2010-01-22 @ 13:59:47
URL: http://sinless.blogg.se/
Postat av: TOTO

Det kommer äga bajs! :DDDDDDDD

Då får Cornetto klara sig helt själv i skolan :DDD mihihihi! :) SUCKER

2010-01-22 @ 19:40:40
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0