Menjajagvetattjagärvärldensbästapåattuppdatera

YEPP som ni kanske har märkt blev det ingen uppdatering varken i fredags eller i lördags o det har att göra me att jag hjälpt mamma o pappa me att möblera om vardagsrummet.. Kanske inte låter så värst jobbigt men vi var tvungen att ta bort fyra hyllor, bära upp en rätt så tung soffa till övervåningen o ställa dit ett nytt skåp där soffan förut stod.. Ganska så ansträngande faktiskt. Ska ta kort sen så ni får se hur det blev, är själv mycket nöjdare me hur det ser ut nu :D

Eftersom jag utlovade en recap om första skolveckan kan jag väl ge er den här o nu: Måndagen kändes tung; vart tvungen att gå upp flera timmar tidigare än vad jag var van vid från lovet, hjärnan hade tappat ett x antal hjärnceller sen julavslutningen o jag var tvungen att ha datakunskap igen ><. Tisdagen var chill, på latinet på onsdagen satt jag o Teija o snacka norska det var roliiiiiigt :DDDD (Jeg orker ikke!!!), på torsdagen gjorde jag nada på spanskan som vanligt, o fredagen flöt på rätt bra :D. Det var min första skolvecka, tyyyyp..

Imorn börjar vårtterminen o det känns super förutom att jag har naturkunskap första lektionen ><. Jag längtar till engelsk kultur kursen som börjar på torsdag :DDDD

Det var allt för nu o precis om ett tag ungefär ska jag in i duschen o sen läsa boook!

Adíos amigos!

Kommentarer
Postat av: TOTO

JAG HATAR DATAKUNSKAP OCH ALLT SOM DEN INNEHÅLLER :o Jävla ÄCKEL Kenneth, btw så gömde jag mig för honom idag ^^ xD

2010-01-20 @ 19:39:31
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0