Mustaches n' Whitefaces (Tänk er att döpa ett band till det.. O.o)

Loggade bara in för att säga att: JAG LEVER!
Har bara varit mycket nu i skolan sen lovet o har verkligen behövt plugga o jag är nästan klar me allt! Svenskauppgiften blir klar imorn, engelska recensionen är klar, ska hålla mitt speech imorn, matteprovet har skjutits upp till nästa onsdag o ja vad var det mer jag skulle lämna in den här veckan (förutom kinesiskan? xP).. Kommer inte ihåg, but all is well! :D

Skriver mer om veckan som gått o vad som händer i helgen imorn, men här o nu kan jag stolt o glatt meddela att det blir Mustasch som kommer agera förband åt KISS i Stockholm o i Malmö den 12 o 13 juni! :D Fett nice juuuu!!! Tänk er att få Damp-Ralf OCH bästa bandet nånsin KISS på en o samma konsert?! Jag är ännu mer taggad nu :DDD

Hasta mañana!

'

Hårdrockarna i Mustasch kommer öppna upp för..



Världens mest uthålligaste (o bästa) band nånsin: KISS!

Kommentarer
Postat av: TOTO

jag diggar att du skriver på español :D

2010-01-20 @ 19:37:39
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0