Nightrain

haha, ni kommer ihåg att jag nuförtiden lägger ut nyheter på KAS hemsida? Well, jag hade problem me en grej när det gäller att publicera bilder i thumbnail format så jag var tvungen att ringa upp en av killarna som håller i hemsidan o nu förstår jag hur man ska göra, men nu har internet uppkopplingen börjat fucka igen så jag vågar inte lägga ut bilder i inläggen.. Alltså fan vad jag är fail, haha. Bea = teknikgeni? Ni kan iaf hoppas på't.

JUST NU lyssnar jag på Appetite for Destruction. I pay more attention to låtarna nu när jag vet exakt vad de handlar om efter att jag läser GN'R boken jag fick i julklapp.. Oh god vad den är braaa♥

Btw, hoppas ni digga listan i förra inlägget. Det var iaf kul att göra den :D

Bye SUCKERS!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha med lite övning kan du nog oxo bli teknikgeni!! :D

2010-01-07 @ 18:09:56
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0