Prayer for the weekend!

YES, äntligen helg! Hela dagen har känts sömnig, eller kinesiska o engelsk kultur lektionerna var helt okej, men på tyskan o latinet ville jag bara somna.. zZzZzZzZ. Jag o Daniel satt typ bara o flumma på tyskan o på latinet översatte vi texten vi hade i läxa (Jag hade inte gjort den :D) o skrev på våra mytologiredovisningar. Jag diggar inte alls grekisk o romersk mytologi, tycker det är totalt ointressant, men det är en del utav kursen så det är bara att ta sig igenom skiten.

Btw, jag blev fett lack när jag skulle åka hem idag, för vi sluta tidigare så jag ringde upp pappa som ringde upp taxi (För taxi lyssnar inte på mig) o fråga om de kunde hämta mig tidigare så jag slapp vänta 20 minuter extra vilket har funkat de flesta tidigare gånger han ringt o frågat om de kan hämta mig tidigare men icke denna gång.. Det var den där tjuriga fjortisen som svarade o hon bara la på luren.. Fuck you din donkey!

Men men nu äre iaf helg o jag har inga planer förutom att slappa, läsa, äta en massa onyttigheter o lyssna på världens bästa musik!

Nä, nu ska jag fortsätta lyssna på musik, har satt iTunes på shuffle o det har hittills bara spelats kickass musik:
Ace Frehley-The Poodles-KISS-Mötley Crüe-TOTO-Moto Boy. Ljuvligt.

Kommentarer
Postat av: TOTO

HAHA! Taxis är cp! :O Tack Bea, för att du förgyller mina dagar med minnet av BalanzeDamp :D HAHAHAHAHAHAHAHAHAH! Jag började tänka på den nyss och fick värsta garvattacken :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

2010-01-22 @ 19:43:07
URL: http://teiijak.blogg.se/
Postat av: Johanna

svar: kinesiska vore kul, men får verkligen inte in det i mina poäng..:( usshh!! individuella val e bra, men man skulle behöva mer poäng! :p

2010-01-22 @ 20:20:40
URL: http://illbeme.blogg.se/
Postat av: Johanna

svar: Japps, i tvåan har vi 250 o i trean har vi väl 350 tror jag ;) haha

japp, danskan e najs! Lixom då kan jag både svenska o danska flytandes i både tal, förståelse och skriva! hehe inte dåligt när man ska söka reseledare ;)



Nää, festandes e bara fuckat enligt mig!!



Claudia o Matte e dom bästa!!! :D:D då e vi eniga! hehe

2010-01-24 @ 17:48:11
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0